به وب سایت علمی تخصصی nCIS خوش آمدید! با کمک فید RSS سایت میتوانید از آخرین مطالب ما آگاه شوید.
رتبه بندی صفحات در موتور جستجوی گوگل، توسط الگوریتم های پیچیده و بسیار ناشناخته ای انجام می شود. این الگوریتم ها معروفند که می توانند محتوای مرتبط و با کیفیتی را به جستجو کننده ها تحویل بدهند و گویا در این کار بسیار هم موفق هستند. اما مشکل از جایی شروع می شود که گاهی صفحاتی که مورد نظر صاحبان بیزنس و وب مستر ها نیستند، به جای صفحات با کیفیت در موتور نتایج ظاهر می شوند و رتبه می گیرند.
این مساله در سئو باعث می شود که:
در این مقاله قصد دارم تا مواردی که باعث می شود این اتفاق بیفتد بیابیم، راه حل مساله را بررسی کنیم و متوجه بشویم که چگونه می توان مشکل بالا آمدن صفحه اشتباهی در نتایج گوگل را حل کرد.
با یک مثال توضیح می دهم.
فرض کنید یک صاحب کسب و کار، مدیر مارکتینگ یا فرد مرتبطی به دنبال انتخاب یک شرکت برای برون سپاری پروزه سئو وب سایت مورد نظرش است. او قصد دارد تا بداند برای انتخاب شرکت سئو، باید به چه نکاتی توجه کند.
بنابراین احتمالا عبارت “انتخاب شرکت سئو” را در گوگل جستجو می کند و با صفحه زیر روبرو می شود.
نظرات: